نتیجه و ویدئوی خلاصه بازی لیورپول و تاتنهام| آتش‌بازی کلوپ در آنفیلد تاریخ و ساعت بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر فوتبال | ذوبِ آهن، ماموریت جدید نکونام اظهارات عضو سابق هیات مدیره استقلال علیه سمیعی ماندن نکونام در استقلال قطعی نیست خطیر مسئول صدور یا لغو مجوز حرفه‌ای استقلال| جلسه بازیکنان درباره آپشن قراردادها نتیجه و ویدیو خلاصه بازی چلسی و وستهم در لیگ انگلیس | جشنواره گل آبی‌های لندن در استمفورد بریج پخش زنده بازی لیورپول و تاتنهام در لیگ انگلیس (۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب احتمالی پرسپولیس برابر نساجی | همه هستند جز عالیشاه واکنش ویسی به جریمه ۲ میلیارد تومانی‌اش نکونام: هر طور دلم بخواهد بازی می‌کنم اوسمار در پرسپولیس اقتدار ندارد سنگین‌ترین جریمه تاریخ برای سرمربی فولاد | ویسی ۲ میلیارد جریمه شد تلاش درویش برای ماندن در پرسپولیس قهرمانی تیم ملی والیبال ساحلی ایران در قهرمانی آسیا ناراحتی عالیشاه از صحبت‌های درویش عفونت چشم دلیل دوری زارع تاریخ و ساعت بازی پرسپولیس و نساجی در لیگ برتر فوتبال | جنگ برای قهرمانی و بقا اقدام عجیب پرسپولیس برای تمدید قرارداد بازیکنانش برنامه‌های توخل برای بازی با رئال مادرید شرط ماندن اوسمار در پرسپولیس مشخص شد
سرخط خبرها

ناکامی کی‌روش در تیم کلمبیا مقابل اروگوئه

  • کد خبر: ۴۹۷۷۷
  • ۲۵ آبان ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۶
ناکامی کی‌روش در تیم کلمبیا مقابل اروگوئه
تیم ملی کلمبیا با هدایت کارلوس کی‌روش در سومین بازی خود در مقدماتی جام‌جهانی ۲۰۲۲ منطقه آمریکای‌جنوبی در خانه‌اش به مصاف اروگوئه رفت.
به گزارش شهرآرانیوز، این بازی که در استادیوم متروپولیتانوی شهر بارانکیلا برگزار شد، با شکست ۳ برصفر شاگردان کی‌روش به پایان رسید. باخت بدموقع زردو‌آبی‌های آمریکای‌جنوبی، چهارمین شکست کارلوس کی‌روش در هفدهمین دیداری است که او روی نیمکت این تیم نشسته است. کی‌روش که در زمان حضورش در تیم ملی ایران، نشان داده بود تاکتیک‌های دفاعی را به‌خوبی بلد است. کلمبیا را هم تبدیل به تیمی کرده که به‌سختی گل می‌خورد و این تیم تا قبل‌از بازی با شیلی، در بازی‌های رسمی (۵ بازی) و بازی‌های دوستانه (۷ بازی) از حریفانش گل نخورده بود؛ منتهی آمار خط‌دفاعی کلمبیا در ۲ بازی آخرش تعریفی نداشته است و شاگردان کی‌روش از شیلی و اروگوئه، ۵ گل خورده‌اند.
 
این دومین شکست ۳ برصفر کی‌روش به‌عنوان سرمربی کلمبیاست و او در بازی دوستانه مقابل الجزایر هم با همین نتیجه به حریف آفریقایی‌اش باخته بود. کی‌روش با شکست درمقابل اروگوئه رکورد‌هایی منفی به دست آورد. کلمبیا در ۸۲سال اخیر، چنین‌شکست‌سنگینی در خانه را در بازی‌های رسمی تجربه نکرده بود. همچنین سنگین‌ترین شکست تاریخ کلمبیا در بازی‌های خانگی در مقدماتی جام‌جهانی برای این تیم اتفاق افتاد.

کی‌روش در زمان سرمربیگری تیم ملی پرتغال، چنین‌باختی را تجربه نکرده بود، اما او با ایران یک‌بار مزه چنین‌باختی را چشیده بود و در آخرین بازی‌اش به‌عنوان سرمربی تیم ملی، در یک بازی تلخ ۳ گل از ژاپن خورد تا نتواند به فینال جام ملت‌های آسیا برسد. سنگین‌ترین شکست تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا با کی‌روش اتفاق افتاد. کی‌روش با ایران، در ۲ بازی دیگر هم ۳ گل از حریفانش دریافت کرد که در هر ۲ بازی بازنده شد.
 
بازی اول، دیدار با بوسنی در مرحله گروهی جام‌جهانی ۲۰۱۴ بود که با نتیجه ۳ بر ۱ به‌سود بوسنی به پایان رسید و دیدار دوم هم به بازی با عراق در مرحله حذفی جام ملت‌های آسیا برمی‌گردد که بازی در ۱۲۰ دقیقه با نتیجه ۳ بر ۳ به پایان رسید و درنهایت ضربات پنالتی، تیم کی‌روش را از آن تورنمنت کنار گذاشت.
گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->